5 квітня, Балашова О.О. провела останнє тренінгове заняття, з курсу «Життєві навички для активного громадянства», за підтримки Міністерства освіти і науки України, Європейського Союзу, Представництва Дитячого фонду ООН (#unisef), ГО «Дитячий фонд здоров'я через освіту».
Тренінг було проведено на базі Будинку творчості дітей та юнацтва м. Українська.
«Стаємо еко-відповідальними» - тема тренінгу, мета тренінгу - пояснити важливість економного використання природних ресурсів, сприяти формуванню екологічної відповідальності і позитивних еко-звичок.
Ця тема не є новою, але вона є актуальною. На думку культорганізатора, треба частіше про це говорити з дітьми, щоб вони навчали дорослих бути екологічними та економними у використанні ресурсів, тому що вони не є безмежними і все колись закінчується.
На початку тренінгового заняття, діти переглянули відеоролик про те, що тварини рятують нашу планету, хоч на початку цей ролик показався навіть кумедним, але наприкінці діти зрозуміли суть цього відео.
Потім кожен учасник, мав змогу висловитися та розповісти про те, як вони бережуть навколишнє середовище. Висновок - діти замислюються над нашим майбутнім.
Коли вихованці Будинку творчості висловилися, вони почали заповнювати плакат «Сміття: загрози для довкілля і здоров’я людей», діти повинні були розповісти те, що вони вважають сміттям і як воно загрожує нашому навколишньому середовищу. Вони зрозуміли, що обізнаності в цій темі не багато і почали розбиратися із цим.
Учасники отримали роздруківки де були вказані «7 фактів, які змушують замислитися», ми розглянули плакат «Як скоротити продуковане сміття: принцип «5С» і тільки після отриманих теоретичних знань, об'єдналися у 7 груп: метал, папір, пластик, скло, органіка, тетрапак, небезпечні та інші відходи. Діти підготували презентацію своєї групи і розповіли про найголовніші принципи сортування цих видів сміття.
Після самопрезентацій учасники тренінгу, проаналізували екологічні звички своєї родини, де відзначили, як позитивні, так і негативні. Цікаво, що діти думають про нас – дорослих і як точно вони можуть підмітити, якщо ми йдемо не по правильному шляху.
Підсумком нашої роботи стала гра, де діти сортували уявне сміття по уявним контейнерам.
В кінці, кожен учасник висловив думку про наш тренінг. Мета тренінгу, була виконана, діти збираються втілювати все те, що дізналися, у життя.
Тренінг було проведено на базі Будинку творчості дітей та юнацтва м. Українська.
«Стаємо еко-відповідальними» - тема тренінгу, мета тренінгу - пояснити важливість економного використання природних ресурсів, сприяти формуванню екологічної відповідальності і позитивних еко-звичок.
Ця тема не є новою, але вона є актуальною. На думку культорганізатора, треба частіше про це говорити з дітьми, щоб вони навчали дорослих бути екологічними та економними у використанні ресурсів, тому що вони не є безмежними і все колись закінчується.
На початку тренінгового заняття, діти переглянули відеоролик про те, що тварини рятують нашу планету, хоч на початку цей ролик показався навіть кумедним, але наприкінці діти зрозуміли суть цього відео.
Потім кожен учасник, мав змогу висловитися та розповісти про те, як вони бережуть навколишнє середовище. Висновок - діти замислюються над нашим майбутнім.
Коли вихованці Будинку творчості висловилися, вони почали заповнювати плакат «Сміття: загрози для довкілля і здоров’я людей», діти повинні були розповісти те, що вони вважають сміттям і як воно загрожує нашому навколишньому середовищу. Вони зрозуміли, що обізнаності в цій темі не багато і почали розбиратися із цим.
Учасники отримали роздруківки де були вказані «7 фактів, які змушують замислитися», ми розглянули плакат «Як скоротити продуковане сміття: принцип «5С» і тільки після отриманих теоретичних знань, об'єдналися у 7 груп: метал, папір, пластик, скло, органіка, тетрапак, небезпечні та інші відходи. Діти підготували презентацію своєї групи і розповіли про найголовніші принципи сортування цих видів сміття.
Після самопрезентацій учасники тренінгу, проаналізували екологічні звички своєї родини, де відзначили, як позитивні, так і негативні. Цікаво, що діти думають про нас – дорослих і як точно вони можуть підмітити, якщо ми йдемо не по правильному шляху.
Підсумком нашої роботи стала гра, де діти сортували уявне сміття по уявним контейнерам.
В кінці, кожен учасник висловив думку про наш тренінг. Мета тренінгу, була виконана, діти збираються втілювати все те, що дізналися, у життя.
Немає коментарів:
Дописати коментар