28 березня, культорганізатор БТДЮ Балашова О.О., провела ще 2 тренінгових занять з курсу «Життєві навички для активного громадянства», за підтримки Міністерства освіти і науки України, Європейського Союзу, Представництва Дитячого фонду ООН (#unisef), ГО «Дитячий фонд здоров'я через освіту».
Тренінги було проведено на базі ЗЗСО І-ІІІ ступенів №12 з учнями 7-го та 8-го класів в День без уроків!
Тема тренінгу «Керуємо своїми емоціями» була обрана для дітей 7го класу, тому що саме в цьому віці діти є емоційно нестабільними. Вони надзвичайно вразливі, для них характерні різкі зміни настрою і поведінки. Семикласники поводяться як діти, але починають вимагати більшої самостійності.
На початку тренінгового заняття Ольга Олексіївна познайомилася з дітьми, вони визначилися з правилами та темою тренінгу. Після знайомства учні об’єдналися у групи за 6 кольорами та розіграли 6 ситуацій, які можуть викликати такі емоції: задоволення, радість; цікавість, натхнення; злість, гнів; любов, емпатія; тривога, страх; сором, провина. Найскладніше було показати такі емоції, як сором, любов та тривогу.
Коли семикласники, розіграли ситуації, вони грали в гру «Заморожені», де треба було зобразити людей без емоцій, які не реагують на жодні події, що було дуже важко, особливо коли дитина у центрі намагалася всіляко розсмішити їх. Найвитриваліші отримали бурні оплески.
Після гри, діти об’єдналися у 3 групи, кожна з груп повинна була підготувати один з методів саморегуляції та представити його перед усіма, учні засвоїли такі методи: загальну стратегію самоконтролю; метод асоціації і дисоціації; метод рефреймінгу.
Також діти переглянули презентацію «Керування стресами», де дізналися про те, якими способами можна керувати своїм емоційним станом, що не на емоції впливають фізичні, психологічні та інтелектуальні чинники.
В кінці тренінгу діти подарували один одному усмішку!
Темою наступного тренінгу для учнів 8-го класу стала «Цінність родини». В цьому віці дуже важливо говорити дітям про важливість родини, тому що діти цього віку прагнуть більшої автономності від своїх батьків. Однак роль сім’ї є дуже важливою. Зокрема, довірливі стосунки в родині можуть компенсувати деякі труднощі у спілкуванні з однолітками, допомагають підліткові визначити свою позицію щодо асоціальних прагнень його приятелів. І навпаки, не знайшовши порозуміння в родині, підліток шукатиме тепла і уваги серед своїх однолітків. Дитина, яка була жертвою жорстокого поводження в сім’ї, може самостверджуватися через знущання над слабшими і молодшими.
Спочатку культорганізатор познайомилася з дітьми та вони визначили, що ж таке «Цінності», які цінності є найголовнішими саме для них. Були названі дуже різні цінності, для когось, це здоров’я, спорт, для когось родина, друзі, однокласники.
Після прослуховування притчі «Найважливіші речі», восьмикласники проаналізували свої життєві цінності та обрали найголовнішу цінність саме для себе.
Також діти заповнили плакат «Щаслива родина», де написали по одній рисі щасливої родини.
Об’єднавшись у 3 групи, діти визначилися з жіночими, чоловічими та спільними домашніми обов’язками. Дуже цікавою стала рольова-гра «Домашні обов’язки», коли діти об’єднавшись на 2 групи розіграли сценки, на такі теми: про родину, в якій мати і батько сперечаються щодо домашніх обов'язків; про родину, в якій всі домашні обов'язки розподілено справедливо.
Наприкінці заняття діти намалювали герб своєї майбутньої родини та розповіли про те на скільки відсотків вони готові створити свою родину. Деякі відповіді здивували, але загалом, учні відповіли, що не готові створювати свою родину, тому що це дуже відповідальний крок.
Немає коментарів:
Дописати коментар